Kreatywne wnętrza #1518 kwietnia 2017

Kiedy w filozofii firmy nie ma luzu, przestrzeń w jakiej pracujemy nie powinna zostawiać nam pola na zabawę. Jeśli jednak firmie zależy na dobrym samopoczuciu pracowników, aby chętnie wracali do biura nie tylko ze względu na pracę – wówczas aranżacja powinna przypominać tę firmy Deloitte Digital.

deloitte-digital-lodz-poland (5)

Przestrzeń biura w łodzi zachwycanie tylko przestrzenią ale tez przemyślaną i konsekwentną aranżacją, która oddaje oczekiwania wszystkich pracowników firmy. Została bowiem zaprojektowana we współpracy z architektami a sam proces tworzenia przestrzeni był niejako elementem integracji zespołu. Jako podstawowe funkcje, które zostały określone jako wyznacznik aranżacji były: funkcjonalność, estetyka, relacje. Podkreślone w aranżacji są jasne i spore przestrzenie, dużo naturalnych akcentów, motywy przyrodnicze. Dla Deloitte ważne są też relacje międzyludzkie dlatego przestrzeń sprzyja spotkaniom, rozmowom czy pracy zespołowej. 

deloitte-digital-lodz-poland (3)

Deloitte zdaje sobie sprawę z różnego sposobu pracy różnych działów w firmie dlatego w odpowiednim miejscach można odnaleźć odpowiednie dla stanowiska gadżety. W dziale obsługi klienta zamontowane są budki telefoniczne dzięki którym można prowadzić spokojne rozmowy. W dziale kreacji i strategii znajdują się wspólne kreatywne sale a dział IT naszpikowany jest elektroniką. Deloitte zdaje sobie też sprawę z faktu, że z czasem zaprojektowana przestrzeń przestaje służyć bo zmieniają się potrzeby i oczekiwania zespołów. Wprowadzili więc rodzaj ‘wspólnego budżetu’ i każdy nowy zespół otrzymuje pewną pulę pieniędzy aby kupić sprzęt i ozdoby, które będą służyły wszystkim. Takie rozwiązanie powoduje, że każdy ma wpływ na to, co dzieje się dookoła niego.

deloitte-digital-lodz-poland (2)

 

Fajnie jest pracować w miejscu, w którym czujemy się dobrze. I proponujemy pracownikom Deloitte Digital aby w kolejnych inwestycjach zobaczyła nasze nowe ramki w serii Berker Q.7 – beton to ostatnio bardzo modny materiał!

deloitte-digital-lodz-poland (4)

fot. Dominik Jankowski